Komunikacja menedżerska
Szkolenie
Wszystko zaczyna się od dobrej rozmowy.
Gdyby losy człowieka oraz jego rozwoju przenieść na linię czasu i przyrównać do 24 godzin, to mówić potrafi dopiero od godziny. Oszałamiające ale i uczące pokory, że nad komunikacją warto pracować ponieważ ze swej natury jest niedoskonała. Dobrze wiemy również, że stanowi ona fundament wszystkich kompetencji menedżerskich i społecznych, a w rezultacie dobrze działającego biznesu.
Zatem przygotowałem warsztat, którego celem jest wzrost i poprawa kompetencji komunikacyjnych.
OPIS SZKOLENIA
Zależy mi na szkoleniach, które są jak najbardziej praktyczne, dlatego projektuję warsztaty obfitujące w ćwiczenia. Szczegółowe ich omówienie pozwala zbudować użyteczną postawę. Oprócz tego dostarczam wiedzę, modele, narzędzia, techniki, które są oparte na dowodach, a więc ich przydatność została wcześniej sprawdzona przez doświadczonych praktyków lub potwierdzone badaniami naukowymi.
W trakcie szkolenia dokonujemy zmian na wszystkich poziomach: postawy, wiedzy i umiejętnościach. Dzięki temu właściwie od pierwszej minuty po ukończeniu szkolenia można wykorzystywać zdobyte kompetencje. Podczas warsztatu zachęcam uczestników do jak największej aktywności, aby uczyć się i testować nowe rozwiązania, zachowania, zasoby od razu, bez zbędnej zwłoki.
W trakcie procesu edukacyjnego wykorzystuję dobrze sprawdzający się model doświadczenie egzystencjalne – wnioski – wiedza – wdrażanie. Taka forma pracy przynosi najlepsze rezultaty w biegłości nowych kompetencji społecznych.
Dla kogo jest szkolenie?
Cele szkolenia
Warunki organizacyjne
TERMIN
Wkrótce
CZAS TRWANIA
2 dni
MIEJSCE
Warszawa
CENA
1500 zł brutto / os.
TRENER
Andrzej Staszczuk